woensdag 5 maart 2014

De creativiteit van Sunflowerjewels

Wat een leuk idee van Marja, om gastbloggers op dit blog te laten schrijven. Dank daarvoor. :-)

Mijn naam is Ingrid en onder de naam Sunflowerjewels ontwerp ik sinds 2007 sieraden. Maar in de loop van de tijd ben ik nog meer leuke dingen gaan doen, zoals haken en schilderen; daarover later in dit artikel meer.

Het sieraden ontwerpen is destijds voortgekomen uit een workshop die ik samen met vriendinnen volgde. Dat vond ik zo leuk, dat ik daar meer mee wilde doen. Met als resultaat, dat ik daarvoor al enige jaren een webwinkel heb.





Maar zoals gezegd, zijn daar in de loop van de jaren diverse andere hobby's bij gekomen. Zo haak ik inmiddels alweer ruim 2,5 jaar met veel plezier. Mijn eerste grote project was een poef-hoes en daar zijn nu al heel wat andere projecten bij gekomen, zoals omslagdoeken en diverse decoratie (vooral de patronen van Mala Designs zijn favoriet bij mij) etc.




Er zijn zoveel leuke, creatieve dingen om te doen; ik kan soms gewoon niet kiezen wat ik nu weer wil maken. :-)

Zo ben ik pas met een vriendin een workshop 'hippe kip' gaan doen, waarbij we een kip moesten beschilderen. Ook erg leuk!



Op mijn eigen blog en op de Facebook-pagina van Sunflowerjewels schrijf ik regelmatig over nieuwe sieraden, haakprojecten e.d. (Op mijn Facebook-pagina geef ik trouwens ook regelmatig mooie sieraden weg.)

Wellicht tot ziens op op mijn eigen blog of Facebook-pagina. :-)




1 opmerking:

  1. You blog provide a very important details about the grote zitzak and i really appreciate it.
    grote zitzak

    BeantwoordenVerwijderen