woensdag 19 februari 2014

Fie haakt!

Ik mag één van de gastbloggers zijn op "Haak maar aan".
Dank je wel Marja.
Een leuke uitdaging, lijkt me!

Ik ben Sofie, een fulltime juf in een peuterklas,
mama van 2 kids en al een hele tijd getrouwd met mijn beste vriend!
We wonen in het zuiden van West-Vlaanderen, België!


Ik vind vooral ontspanning tijdens het haken, na een drukke werkdag.
Mijn werkplek is dan ook de zetel, voor de tv.
Ik haak al bijna 2 jaar, maar dat haakwerkje durf ik niet meer echt te gaan tonen ;-)

Wat haak ik zoal?




Wat ik ook heel graag doe, is dingen bakken...
Meer recepten lees je HIER.

Waar ben ik nog te vinden?
Ik ben ook te vinden op Facebook, daar kan je me ook op de voet volgen... en op mijn klasblog.
Wat lig er nu op mijn haaknaald?
Een Tilda pop en een omslagsjaal. Ik probeer elke keer om niet teveel dingen te beginnen en die niet af te werken.
Waar haal ik mijn inspiratie?
Uit pinterest vooral en van de meer dan 500 blogs die ik volg...


3 opmerkingen:

  1. Het was een leuke uitdaging, als je me nog eens nodig hebt, roep maar, hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij hier jouw mooie haaksels mag showen en iets over jezelf mag vertellen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Sofie je maakt hele leuke en lekkere dingen. Blijf dat vooral zo doen dan blijf ik je miet veel liefde volgen.

    Bernardette

    www.meidendejong.nl

    BeantwoordenVerwijderen